Dag 14 ~ 12 mei: What happens in Vegas...

13 mei 2022 - Clark County, Verenigde Staten

What happens in Vegas, stays in Vegas. Dit was mijn blog voor vandaag! NEEHOOR GRAPJE! Ik heb HEEL VEEL gedaan vandaag en dat ga ik jullie allemaal vertellen... ookal vertel ik het niet echt, maar lees je wat ik heb opgeschreven.

Vanochtend ging de wekker om 07.00u Ik had om 08.15u met Natalie afgesproken. Als eerst hadden we afgesproken om naar het Las Vegas Sign te gaan, want hoe eerder hoe rustiger. Het was ongeveer 08.30u toen wij daar aankwamen en er stond al een kleine rij. Iedereen wachtte netjes op elkaar en er was geen haast. Wij waren daar precies op tijd, want toen wij klaar waren met het maken van foto's was er net een tourbus gestopt. Er kwam me toch een partij mensen uit die bus! Gelukkig waren wij toen al klaar daar.

IMG_9060 (2)IMG_9073 (1)

Daarna zijn wij naar Hoover Dam gereden Dat was ongeveer 45 minuten rijden. Hoover Dam was mooi, tenminste mooi is misschien niet het juiste woord. Maar goed om eens gezien te hebben. Ik had ooit een filmpje gezien dat, als je een flesje water leeg zou gooien het water blijft zweven. Dat is dus een totale leugen... I tried! Mijn water viel gewoon naar beneden hoor. Pff stupid internet! Bij Hoover Dam hebben we geluncht en daarna gingen wij naar de Las Vegas Premium Outlets.

IMG_9104 (1)

Er was daar een sneakerwinkel, een winkel naar mijn hart! Het had sneakers die ik nog graag wilde hebben. Helaas had die man mijn maat niet, anders had ik, denk ik, al mijn budget uitgegeven aan de sneakers en had ik naar huis moeten komen! Echt heel jammer dit, maar misschien ook wel goed voor mijn portemonnee. Maar met tenminste één paar sneaker thuis komen zou toch leuk zijn :)

Wij hadden toen al best veel gedaan en het was pas rond 13/14u. Ik wilde morgen naar een mural van "Greetings from Las Vegas" gaan, maar we besloten vandaag al te gaan. Daarna moest ik nog even naar Walmart voor boodschappen. Als laatst zijn wij opnieuw naar Bellagio gereden naar de gratis parking voor één uur en hebben door de botanische tuin gelopen. Natalie had 's avonds tickets voor een show en ik ging terug naar het hotel. Even uitrusten van de al best wel intensieve dag die wij tot nu toe hebben gehad.

IMG_9129 (1)IMG_9125 (2)

Vandaag, bij de mural, moest ik een foto maken van een mevrouw die wilde springen. Zij was dronken en vond het helemaal fantastisch toen ik die foto voor haar had gemaakt. Door al mijn fotogear dacht zij dat ik een professionele fotograaf was. Zij wilde weten waar ik vandaan kwam en toen ik zei Nederland toen was ze stil. Ik vroeg haar of ze wist waar het was, maar ze had geen idee. Volgens haar lag het heel dichtbij Wales... ik reken het goed. Daarna liep ik in een mall van één van de vele hotels en toen werd ik ook weer aangesproken en vroeg een vrouw die daar werkte waar ik vandaan kwam. Ik vertelde weer dat ik uit Nederland kwam en zij zei: "Ooh, that's why you look so cute"... Uhm... Okee... Bedankt... Weird... In die outlet stores werd ik ook twee keer gevraagd of mijn sneakers geen schoonmaakbeurt konden gebruiken. Is dat een hint? Ik weet dat mijn sneakers vies zijn ja hahah! Ik weet heus wel dat het verkooptrucs waren hoor...

In het hotel heb ik gegeten bij PT Wings & Sports, een restaurant in het hotel met sportwedstrijden op grote schermen. Ik koos voor de chicken wings met patat. Voor de wings koos ik voor "classic medium" sauce, maar die was heet! WAAUW Ik kan heel slecht tegen pittig eten, maar ik dacht ik kies voor de classic, dan zit je wel goed. Ik stond in de fik... woeeei... HAHAHAH! Kort nadat ik klaar was met eten appte Natalie dat haar show was afgelopen. Ik pakte de auto, tenminste die werd voor gereden en ik reed naar een gratis parkeergarage. Wij zijn toen naar het Venetian Hotel geweest, een hotel met een nabootsing van Venetië waar je serieus kan varen in een gondel en we hebben de vulkaanuitbarsting bij 'The Mirage' hotel gezien. Daarna heb ik haar weer afgezet en ben ik terug gereden naar het hotel. Raymond, van valetparking, nam mijn auto weer aan (dezelfde als gisteren). Hij vroeg me hoe mijn dag was en wat ik had gedaan. Ik vertelde dat ik vind dat Las Vegas veranderd in de avond. Hij maakte de opmerking dat dan iedereen uit de grotten en spelonken van de stad komen. Hij zei dat ik in het hotel wel veilig ben en als ik ergens naartoe wil ik altijd de auto moet pakken. Tot nu toe heb ik veel goed bedoelde en behulpzame adviezen gekregen van locals. Erg leuk!

IMG_9151 (1)IMG_9186 (2)

Wat ik morgen wilde doen heb ik vandaag eigenlijk allemaal gedaan. Ik hoef morgen in ieder geval niet heel vroeg op. Ik moet nog een verblijfplaats regelen en zoeken voor in Death Valley, dus dat ik ga ik even doen. Ook is er hier een fitness, misschien ga ik even sporten. Ik voel en zie er inmiddels uit als Dik Trom. Tonnetje rond en ik moet nog 2 weken. Ik zal echt nooit kunnen wennen aan deze leefstijl, getver. Mijn spiermassa is inmiddels helemaal opgegeten door alle vet- en suikercellen. Kan geen barbell meer liften zometeen...

Nou het is inmiddels 23.07u hier. Terwijl jullie ontwaken ga ik de binnenkant van mijn ogen bekijken. Aju paraplu!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Mark:
    13 mei 2022
    Wel, op de donderdag heb jij Las Vegas en area aardig tot je genomen.
    Vegas by day or Vegas by night a totally differrnt world. Ook lekker kunnen shoppen.
    De vrijdag kun je nu idd rustig jouw vervolgplan uitzetten. Keep on enjoying your journey.
  2. Lauren:
    13 mei 2022
    Ja hebben heel veel gedaan he! Vandaag wordt een rustige dag 🤗
  3. Els Vonk:
    13 mei 2022
    Nou, zo te zien heb je het super naar je zin. Wat die kilo's betreft zal je wel niet zoveel moeite hebben om er af te krijgen. Je bent volgens mij een zeer bedreven sportvrouw.
  4. Lauren:
    13 mei 2022
    Het was een leuke dag gisteren! Het is makkelijker om aan te komen, dan om af te vallen haha
  5. Annemiek:
    15 mei 2022
    Geniet van alles, ook van het eten😋het is maar tijdelijk.
    Straks thuis gaat het er wel weer af. Ben benieuwd naar je nieuwe avonturen 😍
  6. Lauren:
    15 mei 2022
    Hahaha dat klopt, maar aankomen gaat sneller dan afvallen! 😜