FINALE

31 mei 2022 - Capelle aan den IJssel, Nederland

Het zit erop! Na 31 dagen, 4 verschillende staten (California, Arizona, Utah en Nevada), zoveel verschillende plekken, ruim 4.000 kilometers en twee huurauto’s verder ben ik weer thuis. Het was een trip met vele ups en enkele downs, maar dat hoort erbij. Ook zo’n roadtrip kan niet perfect gaan. Ookal klinkt het idee ervan als een droom. Dat was het ook!

Een reis waarin ik mezelf beter heb leren kennen. Ik heb geleerd/ontdekt:

- dat als je iets wilt en je hebt de mogelijkheid dat je dat moet doen, want er is geen later en ik ben liever rijk aan momenten en herinneringen dan in waarde. Dat stelt toch niks voor, met de huidige inflatie en gekke toestanden in de wereld!

- hoe goed je je ook voorbereid, er is altijd iets waarop je je niet kan voorbereiden. Dat moet ook niet erg zijn… de vraag is hoe je ermee omgaat!

- dat ik steviger in m’n eigen schoenen sta dan ik zelf door heb, anders was ik na de eerste mental breakdown direct naar huis gekomen en had ik dit nooit helemaal alleen kunnen doen!

- dat ik niet volgens "de standaard" (diploma’s/werken/settelen) wil en kan leven. Ieder z’n eigen pad! Accepteer en respecteer dat ook van een ander. Wat voor jou bestemd is zal uiteindelijk naar jou toe komen 🍀

- dat ik uit de meest onverwachte hoeken support en lieve berichten heb ontvangen tijdens mijn reis en zo heb gezien wie er altijd al naast me stonden en wie niet! BEDANKT ❤️

Mijn creditcard heeft de afgelopen maand overuren gedraaid. De bank zal wel denken: Mevrouw Lieuw Hie, gaat alles wel goed met u? U geeft ineens HEEL VEEL geld uit! Hahaha

Ik zal toch weer even aan “de standaard” moeten geloven. Anders word ik het huis uitgezet, wordt mijn telefoon afgesloten en kan ik niet gaan sporten, omdat ik de rekeningen niet meer kan betalen. Dat worden nog meer grijze haren dan die ik al had, haha! Het voelde goed om even te “ontsnappen” aan die dagelijkse sleur van het leven. Ondanks dat ik hier toch elke dag wel op scherp stond. Het was anders!

Voor alle strijders die 31 dagen lang mijn virtuele psychologen waren en een luisterend oor waren… eerder een lezend oog… BEDANKT ❤️ Zonder jullie support was ik niet zo ver gekomen!

Dit was het dan! Het allerlaatste verslag van “Mijn reis door Amerika”. Ik moet jullie teleurstellen dat er op korte termijn geen vervolg zal komen, want mijn dagen in Nederland zijn een stuk minder spectaculair dan de afgelopen 31 dagen (lees: gewoon niet spectaculair!)

Bedankt Amerika voor de dichtgeslibde aderen, verhoogde bloeddruk, opkomende diabetes en extreme obesitas zo vlak voor de zomer!

Tot ziens!

IMG_0089 (1)

1. Mark:
    Wel Lauren,
    De route en plekken where used zag "Credit Co" al rap dat jij crossend door creditcardland bezig was. Some kijken je daar soms vreemd aan als je iets cash betaalt.
    Nu met "standaard life" de pot weer aanvullen voor het volgende avontuur.
    De komende summer months kun jij dus de aderen weer helemaal open krijgen, bloeddruk omlaag krijgen en diabetes & obesitas raken helemaal uit het oog😉.

Genoten van alle reisverslagen, en soms leek het erop alsof ik de drives zelf weer herbeleefde. Merci beaucoup.

En nu weer de draad in village Capelle oppakken. Dat loopt wel los. Doeiii.
  2. Lauren:
    Bedankt Mark, ook voor alle berichten en tips! 😉❤️
  3. Marianne:
    31 mei 2022
    Super goed dat je deze “reis” gedaan hebt, Amerika én jezelf beter leren kennen. STOER!! Wat een ervaring joh.
    Hier wordt je volgens mij echt “rijker” van.
    Ciao 😉
  4. Lauren:
    31 mei 2022
    Rijker aan mooie momenten en herinneringen zeker! ❤️
  5. Cor:
    1 juni 2022
    Volg je hart en bepaal zelf de route die je wil gaan.
  6. Lauren:
    Dat ga ik doen! :)
  7. Caroline:
    1 juni 2022
    Leef je eigen leven topper! En stiekem deed jij dat toch al (misschien niet altijd bewust). Ik heb genoten van je verhalen en dus eigenlijk een beetje met je meegereisd. Jij bedankt 🤗
  8. Hanna:
    Prachtige closure! 😉