Dag 30 ~ 28 mei: Time flies when you're having fun...

29 mei 2022 - Santa Monica, California, Verenigde Staten

WAUW! Dag 30 alweer van mijn roadtrip. Morgenavond vlieg ik terug naar Nederland en is deze fantastische periode ten einde gekomen. MAAR dat ga ik morgen allemaal beschrijven. Eerst nog even een verslag van vandaag.

Vanochtend was ik weer rond 06.00u wakker en, zoals de afgelopen dagen, bleef ik tot ongeveer 07.30u liggen. Ik ben gaan douchen en heb me aangekleed, maar ben niet direct weggegaan. Het was vandaag erg bewolkt en fris in Santa Monica. Ik had een vest aan en dat is de afgelopen maand alleen voorgekomen als ik rond het begin van de avond ergens ging eten en wist dat het zou afkoelen als ik terug naar het hostel/motel/hotel zou gaan. Het is bijna alsof het weer mij alvast wil voorbereiden op mijn terugkomst naar Nederland. De afgelopen 4 weken heb ik elke dag in een t-shirtje rondgelopen. Ik denk dat ik mijn winterjas aan moet als ik in Nederland ben, haha!

Omdat het bewolkt bleef ben ik eerst een broodje gaan halen bij Subway en heb dus lekker ontbeten. Rond een uur of tien ben ik richting Venice Beach gelopen. Door het lopen kreeg ik het al gauw warm en had mijn vest niet meer nodig. Ik ben naar de Venice Canals gelopen, maar als je Giethoorn kent dan is het daarmee te vergelijken. Alleen varen er geen toeristen door de grachten. Er staan wel leuke huisjes aan de grachten.  Ik was ook op zoek naar een neontunnel, maar ik kon het niet vinden. Ik ontdekte dat er dichtbij Venice een In-N-Out burger zat. Daar ben ik naartoe gelopen om voor de laatste keer te genieten van een lekkere, vette cheesburger! Inmiddels was ik al op ongeveer 1 uur lopen van het hostel af. Ik ben niet teruggelopen, maar heb de bus genomen richting Downtown Santa Monica. Binnen 15 minuten was ik weer terug in het hostel, haha! Dat scheelde wel... Nog steeds was het wat bewolkt, maar af en toe kwam de zon door. Ik besloot eventjes terug te gaan naar het hostel en daar eventjes te rusten na mijn lange wandeling. Niet heel veel later besloot ik naar het strand te gaan om de laatste foto’s te maken, waarvan ik dacht dat het leuk was om die te maken!

IMG_0103 (2)IMG_0107 (2)

Daarna ben ik weer terug naar het hostel gegaan en ik ben alvast gaan inpakken. De afgelopen weken had ik altijd een aparte tas met alle souvenirs. Die lag altijd in de achterbak, zodat ik daar geen omkijken naar had. Uiteindelijk moest het sowieso in mijn koffer/handbagage, dus dat heb ik nu eindelijk ingepakt. Ook moest ik spullen omwisselen van mijn handbagage naar mijn rugtas. Zo goed als alles is ingepakt, maar er zijn altijd wat dingen die last minute er pas in kunnen. Spullen die je in de ochtend nog nodig hebt etc. Er zijn ook een aantal spullen die niet meer mee terug hoeven, omdat het al oud/versleten is, bijna leeg of ga ik toch niet meer gebruiken in Nederland. Dat ga ik morgen allemaal weggooien. Ik heb ook mijn piepschuime (is dat een woord) koelbox of is het mijn koelbox van piepschuim... ANYWAY! Die heeft mijn goed voorzien van koude drankjes en vers fruit tijdens mijn lange ritten. Ze zien me al aankomen op de luchthaven met mijn koelbox, haha! Neehoor, die heeft zijn dienst bewezen en kan weg.

Vandaag was dus een weinig bijzondere dag, meer een voorbereiding op de lange dag van morgen.

Morgenochtend om 11.00u moet ik uitchecken in het hostel, maar ik kan mijn koffers tot 13.00u gratis in de storageroom laten. Ik ga denk voor de laatste keer een Subway eten en rond 13.00u ga ik alvast richting de luchthaven. Vanaf het hostel is het ongeveer 1 uur reizen naar de luchthaven. Ik moet de bus nemen naar LAX Station en daar de shuttlebus pakken richting de luchthaven. Die shuttlebus kan soms nog wel eens vertraagd zijn... Maar ik ben sowieso te vroeg op de luchthaven, maar ik weet niet zo goed waar ik anders makkelijk kan blijven hangen met al mijn bagage. Dus het zal morgen allemaal heel langzaam gaan, want ik zal veel moeten wachten. Daarentegen vlieg ik wel de toekomst in, aangezien ik +9 in de tijd vlieg. Ik vlieg om 19.25u (als alles gepland verloopt) vanaf LAX naar ZRH. Ik kom om 15.25u aan in ZRH en kom om 19.15u aan in Amsterdam. Het lijkt bijna 24 uur later, is het niet, maar zal wel zo voelen haha!

1. Mark:
    Zo,

Het zit er haast op, en zeker een zeer voldaan gevoel. Was vast a nice walk from Santa Monica to Venice beach.
    Wel, je kunt beter early op de airport zijn, en dan relax chilling de vertrektijd afwachten. Op LAX airport vast wel genoeg om je niet te vervelen.

Sleep well and have a nice ✈ back home.
    Ciaooooo's.
  2. Lauren:
    29 mei 2022
    Ja precies en met mijn laptop en oplader kan ik gewoon een stopcontact zoeken en film kijken of iets dergelijks. Komt wel goed!
  3. Femke:
    29 mei 2022
    Goede reis naar huis Laur en heerlijk om zo iedere ochtend jouw verhalen te kunnen lezen.
  4. Lauren:
    29 mei 2022
    Dankjewel! Haha, het was me een waar genoegen jullie te voorzien van een beetje entertainment op de vroege Nederlandse ochtend
  5. Els Vonk:
    29 mei 2022
    Einde in zicht, maar wel een prachtige reis gehad.
    Een goede, en veilige reis terug.
  6. Lauren:
    29 mei 2022
    Dankjewel Els voor alle reacties en het loyaal volgen van mijn reisverslagen!
  7. Joyce:
    29 mei 2022
    Hoi Meissie, de reis volbracht, have a safe trip Home.
  8. Lauren:
    Made it! Dankjewel!
  9. Marjolein:
    29 mei 2022
    Hey Lauren, ik vond het leuk om je reis te volgen en te lezen wat je hebt meegemaakt. Ik ben zelf ook liever te vroeg dan te laat op de luchthaven. Dan je heb je de tijd en kan je rustig aan doen. Maar dat komt vast goed. Veel plezier nog op je laatste dag en een fijne reis naar huis!
  10. Lauren:
    29 mei 2022
    Hee Marjolein, dankjewel dat je me de afgelopen maand hebt gevolgd! Ja precies, liever langer wachten maar relaxt kunnen handelen, dan gehaast over de luchthaven rennen. Niks voor mij haha
  11. Danitsja:
    29 mei 2022
    Wow wat is het voorbij gevlogen!! Ik vond het tof om al je verhalen te lezen. Veel plezier op je laatste dag en een veilige vlucht naar huis! ✈️❤️
  12. Lauren:
    29 mei 2022
    Het lijkt alsof gisteren vertrok… leuk dat je me hebt gevolgd!
  13. Frederico:
    Beste Lauren,

Je kent mij wel helemaal niet, maar ik heb wel elke dag je reisverslagen gelezen. Ook je “ strubbelingen” in het begin. Wat ben jij een krachtige vrouw. Wauw. Top en diep respect. Zo een reis maken ? Diep, diep respect. Wat heb ik genoten van je reisverslagen, je belevenissen en je foto’s. Dank je wel. Het gaf me al die dagen veel plezier. Het ga je goed….Fred
  14. Lauren:
    29 mei 2022
    Hee Fred, wat leuk om te lezen dat je me hebt gevolgd de afgelopen maand! Bedankt. Haha het waren strubbelingen zonder aanhalingstekens hoor! Heel erg echt, maar alles is uiteindelijk goed gekomen :)
  15. Marijana:
    Goede reis terug!!!xxx
  16. Lauren:
    Thanks!
  17. Yoni:
    29 mei 2022
    Veilige reis en tot snel bij de crossfit
  18. Lauren:
    29 mei 2022
    Dankjewel! Zie je bij de beginnersLES. Moet mezelf weer voorstellen denk ik
  19. Caroline:
    29 mei 2022
    Veilige en goeie terug reis . Wat zal je moeder ook blij zijn !!! (Kwam haar van de week tegen) . 🥰
  20. Lauren:
    Bedankt!
  21. Hanna:
    29 mei 2022
    What a journey! Zoveel durf, top! Elke dag genoten van je verhalen. Mooie herinneringen, rijke ervaring die je altijd zult koesteren. Safe flight back home 🏡 👋
  22. Lauren:
    29 mei 2022
    Wat een reis… dat kan je zeker stellen! Een zeer rijke ervaring. Dankjewel
  23. Willie:
    29 mei 2022
    Goede reis terug, Lauren! Straks lekker nagenieten. Ik heb genoten van je verhalen en foto's. Deze ervaring neemt niemand je meer af. 🤗😎
  24. Lauren:
    29 mei 2022
    Dankjewel Willie! Er komen nog wat reisverslagen aan. Sowieso die van vandaag (29 mei) en een afsluitende!
  25. Els Vonk:
    30 mei 2022
    Ik vond het heel leuk om jouw reis op deze manier te volgen. Leuke verslagen, en mooie foto's. Je bent voor mij een kanjer, om zo'n reis in je eentje te doen. Fijne reis terug.
  26. Lauren:
    30 mei 2022