Dag 17 ~ I’m coming home

12 augustus 2023 - Cancún, Mexico

Om 03.00u vannacht ging de wekker. Even lekker rustig douchen, aankleden en de laatste spullen inpakken.

Om 04.00u hebben wij uitgecheckt en vertrokken wij richting EuropeCar om de auto weer in te leveren. Gelukkig was alles goed en kreeg ik de volledige deposit van $2000,- USD terug. Ik vond het een achterlijk hoog bedrag voor een deposit, dus ik ben blij dat het volledig is teruggestort!

IMG_6638

Met een privéshuttle naar de luchthaven, boardingpasses ophalen voor CUN-DFW en DFW-AMS. In tegenstelling tot de heenreis zitten wij nu wel beide vluchten naast elkaar. Toch wel gezellig :)

Natuurlijk waren wij veel te vroeg op de luchthaven. Iets voor 05.00u waren wij al ingecheckt en langs de security. Het boarden begon pas vanaf 07.15u en de vlucht vertrok om 08.00u… het lange wachten is begonnen.

De vlucht CUN-DFW ging soepel! De vlucht vertrok op tijd en boarden ging goed. Na 2 uur en 20 minuten vliegen bereikten wij Dallas Fort Worth Airport. Dit keer ging de security ook soepel. Niemands tas moest extra gecontroleerd worden en binnen no time waren wij door ook hier weer door de security heen.

IMG_6641IMG_6642

Inmiddels was het al lunchtijd, dus wij gingen eten bij Popeye’s. Daarna nog even een wat te drinken en te eten gekocht voor tijdens de lange vlucht en toen was het wachten op boarden voor onze vlucht DFW-AMS.

IMG_6643

Om 15.35u begon het boarden en om 16.25u begonnen wij onze vlucht naar AMS. Nog eventjes…

SEE YOU TOMORROW!

12 augustus 2023
    Welcome home sestra
  3. Els Vonk:
    13 augustus 2023
    Hoeveel is 2000 dollar (neem ik aan)
    Wij gaan zo meteen richting Schiphol. Een nachtje in een hotel daar. Morgen rond 12.00 vertrek. We hebben al ingecheckt.
    Een goede reis terug, en een veilige terugkomst.
    Groetjes.