Dag 14 ~ Laatste dag in Tulum

10 augustus 2023 - Tulum, Mexico

Vandaag is onze laatste dag in Tulum. Wij besloten het er nog lekker van te nemen en gebruik te maken van het zwembad en de Balinese bedjes.

Om 08.30u gingen wij ontbijten, ik koos voor wat fruit en de sunny side eggs. Daarna hebben wij de handdoeken gehaald en hebben ons geïnstalleerd op een Balinees bedje. Het zwembad was op twee kindjes na leeg. Wij konden nog wat foto’s maken en verder heerlijk rustig in het water gedobberd.

IMG_6551IMG_6553IMG_0775

Zoals je gemerkt het uit mijn vorige verhalen kan ik niet heel lang bij een zwembad of strand blijven liggen. Niet in de schaduw en al helemaal niet in de zon. Dus na de lunch gaf ik aan even naar de kamer te gaan en Paulien besloot ook mee te gaan. Even omkleden en  chillen in de airco.

Om 13.45u besloten wij richting het centrum van Tulum te rijden voor onze traditionele foto met de letters. Er waren meerdere fotoplekken, dus wij zijn overal langs gereden. Het zat telkens maar 5 minuten van elkaar verwijderd.

IMG_0895

Terug in het hotel snel de zwemkleding weer aan en hangen bij het zwembad. Wat een zwaar leven…

’s Avonds zijn wij nog even langs een souvenirshop gelopen en daarna, inmiddels bijna ook traditioneel, gegeten bij ‘Casa Sofia’. De gastvrouw zei al dat het de derde avond was dat wij hier kwamen eten. OEPS! Ik koos opnieuw voor de carpaccio en dit keer voor de pasta bolognese. Vandaag was de service wat minder. De afgelopen twee dagen was mijn bord carpaccio beter opgemaakt dan vandaag. Ook kreeg Paulien haar hoofdgerecht tijdens mijn voorgerecht en at ik mijn hoofdgerecht alleen, omdat Paulien al klaar was… en dat terwijl het vandaag juist rustiger was dan de afgelopen dagen.

IMG_6584IMG_6586

Morgen hoeven wij pas om uiterlijk 12.00u uit te checken. Wij gaan lekker hier ontbijten, rustig inpakken, misschien nog even naar het zwembad en dan richting onze laatste stop: Cancún. Dat is ongeveer 2 uur rijden.

Het einde van de reis en de zomervakantie nadert…

1. Germaine:
    10 augustus 2023
    Oh geniet nog ff lekker en alles wat je gedaan/gezien hebt neem je weer mee in je herinneringen. Plezier nog je lastste dagen. 😘
  2. Lauren:
    Thanks! 😊
  3. Els Vonk:
    10 augustus 2023
    Foto's zien er weer mooi uit. Geniet nog maar even van de dag, want het zwaar, zware leven is zo weer voorbij. Het nieuwe zware leven kondigt zich weer aan. Groetjes
  4. Lauren:
    10 augustus 2023
    Dat is zeker waar en dat voelt heel anders zwaar aan 🤭😉
  5. Annemiek:
    10 augustus 2023
    Hoi Lauren, geniet nog van de laatste mooie dagen....en met een koffer vol herinneringen en foto's terug naar een nu ook weer zonnig ☀️NL
  6. Lauren:
    11 augustus 2023