Dag 12 ~ Follow that dream

8 augustus 2023 - Tulum, Mexico

Vannacht heb ik weer wat minder geslapen dan de vorige nachten. Het bed ligt prima, de kussens zijn weer iets te hard voor mij. De airco gisteren in Bacalar was met 22 graden lekker koud, deze met 18 voel je nauwelijks… Maar het hotel is prachtig!

Vanochtend eerst wat foto’s gemaakt voor “de gram” en ontbeten. Bij het ontbijt koos ik voor de pancakes met chocolade en vanille siroop. Daarna doorgereden naar de kust. Voor het uitzicht en nog meer foto’s.

IMG_6496IMG_0635Daarna splitsten onze wegen. Paulien wilde weer een ruïne zien en ik niet, dus ik heb mijn eigen dingen gedaan. Ik heb eerst met Nederland gebeld en ben daarna naar het zwembad gegaan. Rond 12.45u ben ik terug naar de kamer gegaan om mij om te kleden voor de lunch. Ik was net klaar toen Paulien binnenkwam.

Wij zijn gaan lunchen bij Boston Tulum. Ik koos voor de chicken wings. Daarna even naar de supermarkt gelopen voor een extra zak pretzels voor onderweg naar NL. Aan de overkant van het hotel zit een Haagen Dazs salon, dus wij hebben daar nog een ijsje gehaald en eindigde bij het zwembad. Geen moment verveeld!

IMG_6504

IMG_6507
Na de lunch en het ijsje hebben wij weer lekker rustig aan gedaan en bij het zwembad gehangen. Rond 16.30u was ik er wel weer klaar mee en ben gaan douchen en omkleden.
Doordat we lunch en ijs hadden gegeten zaten we nog een beetje vol, dus wij gingen pas rond 19.30u op zoek naar avondeten. Naast ons hotel zit er een restaurant “Casa Sofia”.

Ik koos als voorgerecht voor de carpaccio, die was echt heel lekker! Als hoofdgerecht had ik de pasta gekozen, penne pomodoro e basilico.
Het eten was echt heel lekker!

IMG_6518

IMG_6519

Morgen is het plan om een dagtrip naar Playa del Carmen te maken. Wij gaan daar langs de 5th Avenue van Mexico en langs de boulevard!

1. Els Vonk:
    8 augustus 2023
    Het ziet er allemaal weer heel lekker uit. Jij komt vast heel relaxed terug. Fijne dag weer.
  2. Lauren:
    9 augustus 2023
    Het was allemaal ook erg lekker! 🤗 Bedankt!