Dag 10 ~ Laatste dag in Bacalar

6 augustus 2023 - Bacalar, Mexico

Vandaag is onze laatste dag in Bacalar. Morgen vertrekken wij naar Tulum.

Over precies een week zitten wij weer in het vliegtuig naar Nederland. Wat gaat de tijd ineens hard, maar tegelijkertijd heb ik echt het gevoel alsof ik al zo lang op reis ben.

Vandaag was niet heel anders dan gisteren. Rustige opstart van de dag gehad, lekker ontbeten! Ik koos voor de wafels met bacon en ei.

IMG_6444

Daarna zijn wij doorgereden naar Bacalar centrum. Natuurlijk hadden zij daar ook weer een letter standbeeld, dus hebben wij daar weer foto’s gemaakt. Verder was er weinig te zien in Bacalar. Er is veel privéterrein en daar kan je alleen tegen betaling komen of een tour boeken, dus toen zijn wij weer richting ons verblijf gereden.

IMG_0355

Omkleden, insmeren en naar de lagoon! Vandaag weer een beetje gezwommen, gesnorkeld en in de zon gelegen.

Rond 14.00u zijn wij gaan lunchen. Ik koos voor de magic fries en de wings. Het was echt heel lekker. Daarna zijn wij even naar de kamer gegaan om af te koelen. Ik ben in de kamer gebleven en Paulien ging terug de zon in.
Ikzelf kan niet zo lang in de zon liggen en ik heb daar ook niet zoveel behoefte aan. De komende dagen zullen wij nog vaak zwemmen en zonnen…

IMG_6450

Het is onze laatste avond hier, dus ik koos weer voor de heerlijke ribeye. Lekker eten wat je lekker vindt!

Voordat wij naar het restaurant liepen om te gaan eten hoorden wij een gek geluid in de kamer. Wat bleek, er zat een kleine gekko in de kamer. Wij hebben het laten zitten, maar zijn wel langs de receptie gelopen toen wij klaar waren met eten. Een medewerker liep met ons mee om het weg te halen. Wat denk je? Gekko weg!

Morgenochtend doen wij rustig aan. Wij hebben tot 11.00u de tijd om uit te checken, dus wij gaan eerst nog lekker hier ontbijten. Daarna rijden wij naar Tulum en gaan wij daar verkennen. Waarschijnlijk komen wij daar eerder aan dan dat wij kunnen inchecken.

Op naar de volgende en op één na laatste locatie, Tulum!

1. Els Vonk:
    6 augustus 2023
    Het eten ziet er weer lekker uit. Op naar de volgende locatie, en genieten maar.
  2. Lauren:
    Ga ik doen! 😊
  3. Annemiek:
    6 augustus 2023
    Het was weer een lekkere relaxed dagje zo te lezen☀️😎 Gekke gekko weg🤣 Goede reis naar jullie volgende stop.
  4. Lauren:
    Dankje!